Wat zeggen onze klanten?
Nieuw bericht
Recencies
16 berichten op 2 pagina's
Eline & Alexander Kaan
04-05-26 21:25:45
Wij hebben de mooiste en fijnste tuin van heel Haarlem. Van informatie aanvragen tot bezoek tot offerte, duurde nog geen 24u. Snel, betrokken en aanpakken. Heel fijn dat er geschoven kon worden in de planning en dat onze tuin voor het tuinseizoen klaar is.
Dank dank dank!
Dank dank dank!
Mariette (Jet) Walters
18-04-26 18:09:56
Michiel en z'n mannen hebben een prachtig terras over het water aangelegd bij het Koffiehuis in Haarlem, we zijn er heel blij mee!
En misschien leuk voor de weet: het Koffiehuis zit altijd vol met bouwvakkers die ook nog eens Overal wel iets van vinden, maar ze waren het er unaniem over eens dat het terras erg vakkundig en mooi was aangelegd.
Laat het terrasseizoen maar beginnen!
En misschien leuk voor de weet: het Koffiehuis zit altijd vol met bouwvakkers die ook nog eens Overal wel iets van vinden, maar ze waren het er unaniem over eens dat het terras erg vakkundig en mooi was aangelegd.
Laat het terrasseizoen maar beginnen!
Kees Limmen
17-04-26 10:09:14
Michiel en zijn maten hebben ons goed geadviseerd en geholpen.
Het contact verliep vlot en vriendelijk.
De walkant is geheel vervangen. D.m.v. groot materieel staat er nu een zeer solide constructie. De nieuwe vlonder van Bankirai hardhout ligt er perfect bij. Dit team is aan te bevelen.
Het contact verliep vlot en vriendelijk.
De walkant is geheel vervangen. D.m.v. groot materieel staat er nu een zeer solide constructie. De nieuwe vlonder van Bankirai hardhout ligt er perfect bij. Dit team is aan te bevelen.
Suus Knetsch
17-07-25 19:46:16
Wij zijn superblij met de nieuwe schuttingen in onze tuin die door Michiel zijn geplaatst!
Werkt erg netjes en wij kunnen de komende jaren genieten van onze tuin!
Werkt erg netjes en wij kunnen de komende jaren genieten van onze tuin!
Alex en Bernadette de Bruijn
16-07-25 15:39:49
16-07-2025
Michiel heeft onze tuin ontworpen met een 3D tekening we waren gelijk enthousiast.
Hij heeft voor ons een Tuinschuur, Schuttingen,Bordes,Terras,Kunstgras,en
Verlichting aangebracht.
Hij heeft ons op alle punten goed geadviseerd.
Michiel levert vakwerk en het eind resultaat is prachtig.
Wij zijn superblij en kunnen nu gaan genieten van onze mooie tuin.
Wij kunnen Michiel bij iedereen aan bevelen.
Michiel bedankt voor alles
Michiel heeft onze tuin ontworpen met een 3D tekening we waren gelijk enthousiast.
Hij heeft voor ons een Tuinschuur, Schuttingen,Bordes,Terras,Kunstgras,en
Verlichting aangebracht.
Hij heeft ons op alle punten goed geadviseerd.
Michiel levert vakwerk en het eind resultaat is prachtig.
Wij zijn superblij en kunnen nu gaan genieten van onze mooie tuin.
Wij kunnen Michiel bij iedereen aan bevelen.
Michiel bedankt voor alles
Bard Haverkamp
27-05-25 19:19:20
Michiel heeft bij ons een mooie carport gebouwd.
Heel tevreden mee, ik zou hem zeker aanbevelen!
Gr Bard
Heel tevreden mee, ik zou hem zeker aanbevelen!
Gr Bard
Nina Oudshoorn
18-02-24 11:36:12
Ons project, een nieuwe schuur naast het huis. We ontvingen een gedetailleerde tekening die overeen kwam met onze verwachting. Michiel communiceert duidelijk, en kwam alle afspraken netjes na. Het eindresultaat is zoals beloofd en gehoopt! We benutten nu optimaal de ruimte in de tuin, met een mooie en veilige opslag.
Fam. Wesselius
26-06-23 10:52:19
Wij hadden zelf al een ontwerp van de tuin gemaakt, en Michiel heeft ons ontwerp omgezet in een schitterende schuur met overkapping.
Elke meter van onze kleine tuin wordt nu effectief benut.
Michiel verstaat zijn vak, is erg enthousiast en heeft een goed team om hem heen, waarop hij kan rekenen.
Wij zijn heel erg blij met het eindresultaat, en zullen hier nog heel wat jaren van gaan genieten.
Michiel , nogmaals dank !
Elke meter van onze kleine tuin wordt nu effectief benut.
Michiel verstaat zijn vak, is erg enthousiast en heeft een goed team om hem heen, waarop hij kan rekenen.
Wij zijn heel erg blij met het eindresultaat, en zullen hier nog heel wat jaren van gaan genieten.
Michiel , nogmaals dank !
Fam. Goedhart
24-04-23 21:40:12
Via Instagram toevallig met het werk van Michiel kennis gemaakt. Contact gezocht en een heel snel reactie gekregen; dezelfde week zaten we met elkaar om de tafel. Onze wensen en ideeën aangegeven en Michiel is daarmee aan de slag gegaan. Zijn enthousiasme, kennis en aanvullende ideeën waren voor ons doorslaggevend om hem onze vlonder met overkapping te laten maken. Waar we begonnen met dit plan toch ook besloten om de rest van de tuin; borders, plantenbak en tegels aan te pakken.
Het resultaat is boven verwachting! Tijdens het proces is er in overleg verandert en aangepast waar nodig wat er voor heeft gezorgd dat wat er nu staat helemaal naar verwachting is! Wij kunnen niet wachten tot de mooie dagen om niet alleen van het uitzicht te genieten maar ook daadwerkelijk kunnen zitten en genieten in de tuin!
Michiel; dankjewel!
D Schoenmakers
01-08-22 14:44:14
Via-via bij Michiel terechtgekomen. Hij was de enige van een handjevol hoveniers die ruim de tijd heeft genomen om e.e.a. aan mij uit te leggen om zo enkele twijfels bij mij weg te halen. Michiel is flexibel ("als je het niet mooi vind ruilen we het gewoon om") en communiceert goed. Hij heeft bij ons een zandbak omgetoverd tot strakke tuin, inclusief serre en aanlegsteiger en was bij elke stap aanwezig, zelfs bij het uitzoeken van de tegels.
Uiteindelijk wil je gewoon dat je blij bent met je tuin en dat alles verzorgd is. Bij Michiel is dat een garantie.
Uiteindelijk wil je gewoon dat je blij bent met je tuin en dat alles verzorgd is. Bij Michiel is dat een garantie.